onsdag

Hello,

vaknade vid 7 imorse och var pigg konstigt nog, gick upp och drack en liter vatten som jag alltid gör på natten/morgonen.. tror jag blir uttorkad när jag sover för jag vaknar alltid av att jag måste dricka..får se till att dricka mera vatten under dagen så kanske man inte behöver gå upp på nätterna (:
Åkte ner till hallen och tränade styrka med grahn, hela a-laget var där så det blev ju lite trångt men vi fixade de.
Efteråt blev de direkt till maxi och handlade lite och nu sitter jag här.
Grahn skulle komma vid 5 och hämta mig eftersom cykeln blev kvar på ishallen. Ikväll är det intervaller, hur många som helst. Skönt med mitt ben, måste verkligen åka och köpa nya springskor..varför tar jag mig aldrig i kragen och gör de?

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0