söndag

Hello,

Idag blev de en lång sovmorgon, (som alltid nu för tiden) och sen gjorde jag värsta brakfrukosten till mig så att jag inte behövde äta två gånger innan jag åkte ner till hallen. :)
Matchen var faktist helt okej, gillar att se oss spela emot brynäs, allt vänder så snabbt åt båda hållen och det kunde verkligen sluta hur som helst idag. Tyvärr drog brynäs det längsta strået och vann över oss i straffar. Kändes lite surt faktist, vi hade missat våra första tre och sen på deras sista så sätter hon den. Surt sa räven.
Jag och amanda gjorde ju iaf en hundra procentig match idag, ingen av oss fick spela ett byte i vardera lag. haha. Snackade med henne efter matchen en stund med madde. Båda de har ju planerat att komma på yran, så det är spikat och klart nu att de kommer upp och jobbar. Kommer bli grymt najs!

Madde visade mig en sak också på en av toaletterna som hon hade upptäckt, någon hade skrivit med bläckpenna på väggen " Så söt emma bäckström i LHC Dam är, puss och kram / 25 årig kille." 
Inte vill väl jag ha mitt namn där, vem tusan är det som har skrivit de?
Madde och Amanda kom fram till att de var jag själv, jo jag gillar mig ju så mycket att jag måste skriva det på en vägg i ishallen. Fyfan :p

Blev en pizza efter matchen. burger king igår och pizza idag, haha ibland är det svårt att leva som hockeyspelare. Men gött var de iaf. Bergh, madde, fanny och malin hängde på, så inte var jag själv direkt.
Sitter just nu och kollar på holiday, den filmen är så fin. :)

/china.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla söt när du är på gymmet! pusss

2009-02-02 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0