tisdag.

Hello,

Som vanligt så tog jag och malin vår powerwalk på morgonen men idag tog vi en annan väg istället, men jag måste säga att den inte var så himla rolig att gå :P haha.
Käkade lite på hallen och sen åkte jag och hämtade mitt h&m packet som kommit, grahn och tina fick sina saker men min bikini har de inte börjar leverera än så det var väl typiskt :/ Skickade också efter ett linne som jag absolut inte vill ha, haha hur kunde jag få för mig att jag vill ha det igentligen. aja får väl se om man orkar skicka tillbaka den, den kostade ju bara 98 kronor.

Virre och jag har gjort klart med lägenheten också, hon tar över den när jag har flyttat hem..vilket blir om ungefär en månad kanske. shit va tiden går fort! Känns lite konstigt att man ska flytta hem faktiskt,, fast det kanskde bara blir för någon månad iallafall.

Fick sms av malin nu, blir semla på gyllen om en halvtimme. gottigottgott :)

Ikväll är det is och cardio 30, löpning som vanligt för våran del. Skulle faktiskt föredra lite mera styrka för det är de som jag behöver köra, hm. :/




Jag längtar grymt mycket till yran faktiskt, kommer bli helt grejt! .D


/china.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åå Yran, dit längtar vi!! :D

Blir king de ;)

2009-02-24 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0