tisdag

Hello,

Blev tvätt imorse, sov inte bort tiden som tur var, men om man somnar 3 på natten och ska upp vid 7 och tvätta ska jag säga er att det inte är så speciellt roligt. Jag klarade de iaf, men sen har jag sovit en stund nu på dagen också.

Hade möte med vår sportchef också, och det är tack och hejdå linköping för min del. Känns väldigt väldligt tråkigt.. men de hade jag ju på kän. Ville bara inte höra att det var så. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag känner mig så tom. Känner ingenting ungefär, vet inte om jag ska gråta eller känna mig lättad.
Jag vill ju inte flytta från den här stan, från detta lag.. men min tid är över och jag kommer sakna alla så grymt mycket. Mina tre år här ha varit helt otroliga, ( iaf de två första) och jag har utvecklats så mycket på att vara här, både som person och inom hockeyn.
Men nu är det slut, när SM är slut åker jag hem till kära Östersund. Sen får vindarna visa mig vart jag ska, modo eller brynäs?
Träningen gick skit också, kunde inte koncentrera mig för fem öre men det kanske inte är så himla konstigt direkt.

Nu ska ja ta lite honungsmelon och kolla på hide and seek, det passar bra just nu.  


/china



Kommentarer
Postat av: Linn

Va faan Emma L. Har du brutit mot dina regler? Har du gjort en ny blogg?:o. I så fall är de ja som ska ta itu me dej imorn på Hg ;)

2009-02-03 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0