torsdag

Hello,

Idag har jag bakat bullar, skulle bli sisådär en 48 var det räknat som, men eftersom jag körde supersize utan att jag visste om det så blev de bara 34 st. Har seriöst aldrig sett så stora bullar som jag lyckades att göra, madde sa att de var värre än de man fick när man fikade på café.. men goda blev de iaf  de tyckte både jag och madde (:
Madde och jag tog också ett rejält snacka om honom vi inte nämner, börjar bli lite rädd nu faktiskt!
Har också vart på träning, ikväll var de is och benstyrka.





Imorgon är de fredag, vilket betyder att man inte ska planera kvällen. Virre och malin hade tydligen planerat att äta tacos här hemma, och det kanske vi skulle kunna göra.

Sitter och kollar på nån film nu på trean, dolt under ytan.. tror att det är en thriller eller nått, känner igen filmen men det var år och dar sen jag såg den, fick nyss värsta flashbacken och nu vet jag ju hur den slutar, det är ju hennes man som har dödat de alla och han ska ju döda henne också, han som verkar var en sån bra kille.
 japp de var den filmen, ska man orka kolla på den ändå fast man kan slutet?
Hoppas att inte någon som hadet tänk kolla på den filmen läser det här ^^

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0