lördag.


Hello,

Igårkväll:

Intervallerna gick som de brukar, orkar springa de första 7 och de andra 15 styckna, sen säger benet emot och de blir de sista på cykeln där jag jämt håller på att dö av värmeslag, alla måste ju tro att jag har nått fel så mycket som det rinner ifrån mig. herregud!
Kom till isen helt slut nästan, och jag kan ju inte säga att vi tog det lungt på passet heller, en jädrnas mycket skridskor blev de och snacka om slut jag var efteråt.
Jag, malin, linn, proppen och bohm körde ju också några moves inne på gymmet när vi skulle stretcha ner, haha king!
Jag och malin bestämde sedan att vi skulle dra hem till henne och kolla på en film, så vi cyklade till hemmakväll och hyrde en, min bäste väns bröllop, ne så hette den nog inte men det var nått sånt, ganska ny var den iaf. Den var faktiskt helt okej också. Såklart hade man ju köpt lite godis, eller lite var ju kanske fel, när jag köper godis så blir de alldeles förmycket, men jag får tänka så här ; jag har ju till hela helgen nu istället (:


Idag :

Jag satt och tänkte lite på familjen och tur också, i måndags när min storebror skulle åka ner från ösd till arlanda var planet överbokat, så han fick 5000 kr för att ta en senare plan, snacka tur, pappa fick sig en resa till Irak igår också, kanske inte direkt jättetur och jättekul, men eftersom han inte brukar åka till Irak eftersom ett annat bolag tar folk dit och pappa fick chansen att tjäna mycket pengar, tur.
vad har jag för tur då undrar jag själv? Att jag har haft två killar som har hängt efter mig i några veckor nu, den ena är allmänt knäpp och den andra superdesperat. Kan man kalla det tur?  varför kommer dessa alltid till mig.. jag förstår inte. varför kan man aldrig få sig en normal kille?

Jag åka på stan och kolla lite snart. Måste köpa mig ett par nya springskor och sen får man väl se om man hittar nått mera. Kvällen får återstå och se vad som händer (:

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0