fredag hela veckan.

Godmorgon,

Ibland förstår jag inte hur sängen kan vara så skön ibland? Man vill verkligen inte gå upp, idag var det en sån dag iaf.
Sitter och kollar på efter tio på fyran ( gick verkligen inget bättre program vid den här tiden) och det är en tant där som är en exakt kopia av ingergerd som vi hade på religionskunskapen, helt knäpp tant. Som tur så pratar den här inte om prinsar och prinsessor som ingergerd hade som favorit ämne, men det är nästan lika illa. Jag tycker synd om de andra som är tvungna att sitta och lyssna på henne, de bara sitter och skrattar hela tiden. Till slut fick malou säga till henne; ta en choklad och va lite tyst nu! haha.

Känner ett litet drag från baknerven i kroppen, och jag skulle inte ha några problem att ställa mig och baka idag också, men jag har bara ett ägg och det gör ju allt lite jobbigare för att de har snöt här inatt, så all snö kommer ju fastna på cykeln. Nu blev det jobbigt..
Jag, malin, virre och holma skulle ju baka semlor någon dag också, hoppas att det blir så :)

Ikväll är det intervaller och is, får verkligen hoppas att benet pallar alla intervaller.. skulle vara roligt om jag för en gångsskull skulle kunna genomföra hela intervallpasset utan att behöva gå ner och köra de sista på cykeln.


/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0