virus, nejtack.

Hello,

Kvällen spenderasdes hos grahn igår med att vi kollade på benknäckargänget och drack sodastream med päronsmak. Virre var där också. :)
Vi kollade ju på beck också, eller vi såg inte början men det mesta av filmen..najs najs.

Känner mig allmänt opepp till allting idag, när jag vaknade imorse var det strålande sol och superskönt, men jag känner mig så himla depp av att gå ut och gå. Vad tusan ska man göra på dagarna?

Igår skickade ju jonte något på msn till mig också, som hette typ foto eller nått sånt, såklart så dum man är så kollade jag.. och det var ju nå virusskit. så nu fungerar ju inte msn direkt så som man vill, och så blir det att jag skickar "foto" till alla på min kontaktlista också, men jag lovar.. om ni får de behöver ni inte kolla på det, det är inget speciellt ;)
Får väl se om jag måste ta bort msn eller om jag måste lämna in datorn igen, då rycker ännu mera pengar.. :/

Ikväll är det intervaller ( ovanligt) och is, fattar egentligen inte varför vi springer så himla mycket intervaller, jag personligen vill köra mera styrka men men.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0