-

Godkväll,

is och löpning var det ju som sagt som stod på schemat ikväll och det gick faktist helt okej från min sida, fick dock lite ont i min vadmuskel när jag sprang, vet inte vad jag har gjort? Varför går det inte över? tusan också. :/

Eftersom man inte ska planerat nått i det här laget i förväg så blev jag bjuden hem till grahn på tacos sen, och de tackar man ju inte nej till. Men först var jag, grahn, tina, corre och holmbom på hemköp och köpte lite gottigottgott..fast de hade inget gott godis så vi var tvungna att dra på hemmakväll och köpa godis också :) Blev godis för hela 45 kronor för min del, fast grahn köpte ju för 60 så jag var inte värst ;) haha.

Käkade lite tacos och sen när man skulle börja äta lite godis så tog de stop, haha va kul när man hade köpt värsta påsen. Men jag fick väl i min några bitar iaf :) Vi kollade på film också, a cinderlla story tror jag den hette, chad michael murray är ju med i den, lucas i oth vetni, och det är ju såklart därför man kollade på den :) snyggefan!
Är iaf hemma nu och har både stora godispåsen och mina chips här..fast de ser riktigt äcklig ut om jag ska vara ärlig, så de får jag käka någon annandag då man är lite sugen iaf. 
 ska ta och gå och sova snart tror jag. Imorgon blir de stan med typ alla i laget nästan, haha.. får väl se vilka som dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0