benskit..

Godkväll,

Intervallerna gick faktist riktigt bra idag, hanna och jag springer bra tillsammans.. vi håller samma tempo.
 Fast precis när vi hade sprungit klart och jag stannade till så var de som om jag fick kramp i mina vader, och det har fortfarande inte gått över i den vänstra..det gör fruktansvärt ont. Har haft det sen i måndags typ..vet inte vad jag ska göra.. kör ju med linnex på träningar så att jag håller på att brinna upp på benet, och då gör de ju inte ont.. men sen när man har gått av så gör det riktigt ont. Hm, hoppas att det går över snart, för såhär vill jag ju inte ha!
Undra om det är muskelfästet som har fått sig en omgång, eller kan de vara för att vi springer på betong? Mina löparskor är ju inte dåligt så det kan ju inte vara de. fasiken va less jag blir!

Sen hade vi videoanalys i två timmar, tror faktist att alla  blev lite små trött när vi gick in på sista halvtimmen, men de var riktigt bra att se vad vi gör för fel, sen på träningen rättade vi faktist till en hel del så nu kanske det börjar gå bättre för oss. :)

När jag cyklade hem såg jag att mina kära jönköpingsbor hade ringt två ggr, men klockan var så mycket att jag inte kunde ringa tillbaka.. så jag får ringa imorgon istället.

Nu ska ja försöka sova.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0