dagens rubrik

Hello,

vaknade upp imorse med världens magkramp, och senare har de bara gjort ont i magen.. det är verkligen kul med mensvärk ska ja säga er. Skulle ju ta en tripp till motala idag också, och tro nu inte att jag inte gjorde de, klev upp tidigt som satan, lr ja 07.20.. har ju inte liksom vant mig att gå upp så tidigt nu när man inte gör någonting på dagarna. sen bussen till motala och fixa lite på skolan och sen bussen hem igen, två och en halv timme gick de på.. varan busstiden var 2 timmar.. kändes ju kul.
 På bussen hem satt en tant som bodde i samma kvarter som mig när jag bodde i motala, hade sett henne flera gånger förut, iaf så är det ju nått fel på henne.. kommer in en hund i bussen och hon börjar spotta och sparka på den. jag blev helt chokad så jag visste inte vad jag skulle göra :O
Kom iaf hem och inte han man äta någonting heller, för man hade ju lovar de andra i laget att man skulle träna vid 1. han dock göra två smoothies med lite allt möjligt i så det fick räcka. Hade fortfarande ont i magen när jag kom ner så träningen gick väl inte den bästa direkt. Skyndade mig hem för ha lite tid hemma.. och upptäckte nu att klockan var rätt så mycket så jag var tvungen att äta nått.. blev kyckling och äggröra ( gör aldrig de tillsammans, de äckligare jag ätit! ) Och ta inte paprika pulver på kycklingen, de blir inte så gott som man tror att de ska bli. Känns som om jag sitter och äter någon såndär bantningsmat när man inte får äta kolhydrater. mmm så gott det är! ;)  Men de gick fort att göra så det var väl bra,
Ska cykla ner till hallen igen för vi ska sälja lotter på matchen ikväll, tänk att de hade blivit vår tur igen. :/ Men man får ju iaf se lite hockey och jag ska kolla in nummer 31 i färjestad ikväll, sara säger att han är rätt najs faktist^^ haha..


tack och hej.


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0