Det blev shopping iaf.

Hello,

Tog en tur til stan idag iaf, för de var väl tur så behövde inte varken jag lr tina gå själva :) hihi, vi gick runt och försökte hitta de där förbaskade örhängerna som jag ville ha, men inte..finns inte här nere eller så är de slut :/ De var ju lite tråkigt faktist.
Vi gick sen till monki och där har de 75% på hur mycket som helst, och både jag och tina fasnade för en klänning, så vi köpte den och så köpte tina en skitsnygg väst också :) Bra köp, 100 kr för en klänning istället för 400 är rätt okej, och tinas skulle ha gått på 1000 men fick betala 250. Det är inte fyskam de heller, köpte ju också ett balsam men det är ju så intressant att veta.
Det är axelband på klännigen, men jag tror jag ska klippa av de faktist och göra den till en tub, blir nog riktigt bra de.

Vi tog sen en fika på espresso house, varm chocklad och blåbärspaj. Sen kom ju henriksson, zakrisson och fernholm in också, och när vi skulle gå såg vi 3 st j20 killar sitta där också, å hej vad mycket lhcsare de satt och fikade ^^ haha.

Vi kollade på lite underkläder också, får se om man åker dit imorgon igen och ska köpa, måste fundera lite. Sen har jag en jeansklänning på monki som jag också måste fundera lite på, men den var riktigt fin.

Nu ska ja snart åka till ishallen och springa intervaller, sen har vi videoanalys i två timmar från matchen från segeltorp och sen blir de is på det efteråt. Så ser min kväll ut.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0