födelsedagen.

Hello,

Dagen började med att man blev väckt vid 02.50 av att man fick sms av larre.. haha man kan ju undra vad hon gjorde vid den tiden ;) aja..sen hade jag lite svårt att somna om faktist.
 Bussresan upp till leksand gick faktist riktigt bra, inte alls så jobbigt som jag trodde att de skulle göra. Sov en stund och sen blev de mest och kolla på oth faktist :) Träffade sen sara i leksand, hon hade först gått och sjöngt "ja må hon leva" för linn. hon tycker att jag och hon är så lika så hon kunde inte se skillnad ^^ haha. Matchen vann vi ju också med 5-2 så det blev en bra present. Fast vi spelade inte en av våra bättre matcher direkt tror jag..inte i första och tredje perioden iaf. Tur att vi gjorde så många mål i andra att de inte han ikapp. Fick ju spela en hel del idag också, grejt grejt!
Fick ju en present av sara sen också, en leksands tandborde, kommer passa riktigt bra i mitt badrum.. den kan hon få låna om hon kommer ner nått :D
Sitter på bussen på väg tillbaka till linkan nu.. såklart så har man köpt med sig godis som jag faktist inte ens är sugen på.. och varför köper jag jämt så mycket godis,, har ätit två saker sen tog de stopp.. kul liksom.
Hela familjen har såklart ringt till mig ikväll och pratat, sen fick jag ringa till mormor och morfar och tacka så mycket för pengarna ( som jag inte ens vet hur mycket det är) haha.

Vi kommer väl tillbaka vid 1-2 tiden kanske, blir ju att åka hem och sova eftersom jag ska göra en tripp till motala på morgonen sen.

skepp och hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0