gameday

Hello,

Förlust med 6-2 borta mot segeltorp..synd att de ran iväg i sista så mycket, vi hade ju chanserna att ta ikapp där i sista perren men det blev ju inte så. Själv gjorde jag en 100% insats på bänken, känner mig nöjd därifrån. fick inte blodstopp i mina fötter som jag brukar få så det var väl positivt. Sen var jag kanske inte sådär allmänt peppande, så det får jag nog ta med mig till nästa match och ändra på.. nått negativt ska man ju ge sig.
Blev eldorade köttbullar med pulvermos sen till middag men inte är jag bitter för de.
Träffade fia också, hon åker med oss i bussen nu så jag ska nog ta och gå bra och snacka lite med henne tror jag. har ju inte sett henne på jättejättelänge!
Hoppas vi stannar snart för jag är sugen på en juice.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0