gratis är gott.

Goddag,

Idag tog jag och grahn en sväng på maxi och storhandlade, och med mig hem fick jag en tårtlängd..helt gratis. När jag flyttade hit i september om nått erbjudande att om jag köpte med ica kort så skulle jag få en tårta gratis och har inte vart och hämtat den förän nu. Den var iaf god, för jag har smakat :) haha

Har inte gjort så mycket mera idag, ganska soft faktist. Drar sedan en omväg genom stan med virre och köper en tårta innan träningen, har ju inte blivit någon än sen jag fyllde år..fast i år blir det nog bara en, haha det beror på vad de kostar :P haha
Ikväll ska ja ha möte med tränarna också, hm kan ju bli intressant, sen blir de spänst och is. :)

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0