Has changed

Hello,

Träningen gick sådär idag iaf isen, jag vet inte vad det är som händer här nere. Hemma går det skitbra och så.. men när jag kommer hit känns de som om man backar flera steg, och inte är det för att jag tycker att det är tråkigt.. nej nej. Hm, får ta en funderare på det inatt. Körde ju underkropp sen, det var ju sååå skönt att köra ben med min träningsvärk.. och nu är det ju ännu skönare. jaavisst! Var ju tvungen att åka förbi hemköp sen också, för i mitt kylskåp ville man inte kolla i, så tomt har jag nog aldrig haft. Fick äta äggröra idag till lunch, sådär mättande och bra. haha! så mycket mat hade man hemma.

När jag kom hem från träningen var man ju helt död, inte på grund av träningarna.. utan på att cykla hem. MOTVIND exakt hela tiden, men skittung väska med all maten i. Roligare stunder finns ju i livet alltså får man ju säga. En av mina avocadosar hade ju blivit lite mosad i väskan, så det var ju bara att äta upp den, sen blev de ju tre mackor och grött också..


/ en för stunden mätt china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0