heja U+ skridskor..

Hello,

Idag blev de monki med mallan, köpte två tröjor, en mysmys som jag bara ska hemma, stor som ett hus och en tröj/jacka, blir king de. mallan köpte 3-4 st olika tröjor.
Har också tränat två pass idag, först is och då märke man ju att min skridsko hade spruckit, så jag måste lämna in dem på reklamation..bra :/ Hoppas att reklamationen går igenom!  HEJA HEJA U+ skridskor! Köp aldrig dem, inte i juniorstorlek iaf, alla i laget har haft problem med dem.
sen blev de lite coorepass, sådär skönt för magen som alltid :)
Nu ikväll är jag med virre och clause, vi tog en sväng förbi priso och köpte en massa olika frukter, för vi skulle göra en fruktsallad hade vi tänkt, sådär nyttigt och gott :)

Har ju också fått mig en ny soffa idag, grahn har köpt en ny så jag fick köpa hennes gamla, blev perfekt i min lägenhet :)

Kommer int på nått mera att skriva idag, så det här får räcka. Nu ska vi digga lite musik som jag fick av madde nyss.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0