ingen rubrik.

Morsning,

Mötet med tränarna gick helt okej, vet vad jag ska göra för någonting nu.. så det känns bra :)
Spänsten missade jag lite av så det var synd, sen på isen gick det ruskigt bra..haha fick till värsta finten och sen mål mellan benen, ursnyggt! Blev lite förvånad att jag kan göra nått sånt faktist, haha!

Var ju och köpte en tårta som vi skulle ha sen, blev någon med maräng, hallan och marsan sås, tror ni de var dåligt gott lr, typ de godaste jag ätit nästan :) Tror att alla som smakade den tyckte att den var god :) Blev ju lite fattigare eftersom den var dyr, men vad gör man inte för laget? :D

Är hemma nu och kollar på independence day på trean, urgammal och har sett den minst 20 ggr typ, men vad gör man inte för att få kolla på lite gamla filmer ibland. :P haha

Tror att de blir en tidig kväll ikväll, igår kunde jag ju inte somna förän vid halv 1 tror jag.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0