ingen rubrik.

Hello,

Inatt var det ingen skönsömn direkt, vaknade av att jag grät i sömnen av att jag drömde om min farmor, uscha sen kunde jag inte somna om, saknar henne så mycket. Så jobbigt när man tänker på sånt och sen går det ju bara inte att få ut från huvudet.. somnade iaf om och började drömma om att jag sköt min kanin med spikskott( om det nu finns nått som heter så?)  vaknade också då av att jag trodde att jag bar honom. Varför skulle jag drömma om allt dött inatt för? tyckte att de var så jobbigt så jag gick upp och dracka lite vatten och satt och kollade på tv nån timme.. himla intressant faktist. :/
pappa ringde och snackade lite med mig förut, och nu måste jag ta och göra något vettigt..

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0