kvällen.

Kvällen.

Skulle sova vid det här laget, man det gör man ju inte. Varför ska ja gå och sova tidigt..jag har ju ändå inget jobb att gå till.
Det blev inget med behandlingshemmet, ännu ett nej. Nu orkar jag fan inte mycket till, och jag sitter inte i telefon igen.. jag gör de bara inte!

Tur har jag som sitter och glädjer mig med mina kladdkakemuffins just nu och ett glas mjölk, jag får väl vara glad att jag lyckats med min bakning iaf. Jag kanske snart får gå runt och sälja mina bakgrejer för att få in lite pengar.


man kanske ska ta och tvätta nån dag, det kanske blir dagens händelse imorgon.

/china.


Kommentarer
Postat av: Malin

vet hur du känner emma.. det är sjukt tungt. Man blir så less.



Jag har en idé (: Vi kan starta ett grymt företag tillsammans som går med miljonvinster så att vi kan bo utomlands resten av livet, vad säger du om det? haha

2009-01-30 @ 10:06:54
URL: http://malineliasson.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja, iaf när det lovas så mycket om jobb och sånt här nere.. och sen så händer det ingenting. :/ haha det låter perfekt tycker jag! Då behöver jag inte sitta i någon jädrans telefon något mera ^^ haha

2009-01-30 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0