kvällen.

Godkväll,

Jag och mädd teamade med lotterna, och vi fick de roligare.. att gå i logerna, där man konstant måste superle när man ska fråga om de vill köpa lotter..både jag och madde diggar ju det så mycket, ;) hahah!
Blev iaf många lotter sålda så de var ju najs, sen fick vi ju dennya cloetta chokladen som har kommit ut, med mint, vet inte hur många man tog riktigt, man goda var de :D

Sen fick vi ju finfina mössor av cloetta killarna också, röda med "god och glad" text, det tackar vi för :)
Matchen var också rätt okej faktist..blev 3-3 och det var väl rätt så rättvist faktist. Pihl var också med i ett lagsmål( som han losade) och åkte blödande ut..

Ska strax gå och lägga mig, ska upp imorgon och åka och handla med grahn på maxi.. kan ju behövas om man kollar i mitt kylskåp. :)

natti natti

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0