lördag

Hej,

Somnade inte förän halv 3 inatt då en kille höll mig vaken med sina sms..sen blev man väckt vid kvart i sju av sms från madde också, Känner mig riktigt glad idag, ska ta mig en tur med snabeldraken om en stund, inte för att man blir så himla glad av att damsuga men de kan behövas. mallan ska ju komma hit sen och äta våfflor (:
Brorsan ringde förut och snackade lite, haha det var ju inte igår som han brukar ringa till mig direkt, och jag förstod inte från en början att de ringde då 6 little eggs låten gick igång.. trodde att de var nått annat, snacka om man har nostalgi av den låten..lyssnade på den hela tiden förra året i vårt omklädningsrum + att vi hade den när vi spelade semi på hovet.

Blir en tidig kväll ikväll då vi har samling kvart i nio imorgon.


/china.


Kommentarer
Postat av: madde

har du också den som ringsignal?? king, ja minnen har man från den låten ;)

2009-01-18 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0