lördag

Eftersom de blev lite sent igår så tänkte jag ta en lång sovmorgon idag, men det hade jag tydligen glömt bort för jag hade ställt klockan väldigt tidigt konstigt nog..fick iaf sova 45 minuter till som tur var, vet inte riktigt vad jag tänkte på igår när jag ställde klockan. Jag kanske hade tvätten idag förresten, haha tusan att man missade den då.
Käkade lite frukost och cyklade sen in till stan, idag var det kallt och cykla, hade ju ingen mössa så man frös om öronen. Kollade iaf runt lite på stan tills grahn, corre och tina kom.. träffade claus också en snabbis. Jag köpte ett par chinos på monki, och ett vitt baslinne på hm. :) Synd bara att ingenting var på rean, men jag kanske inte ska shoppa så mycket mera nu.
Vi drog iaf en BK sen jag, grahn, corre och tina. Hamburgare är väl inte direkt den bästa maten men ibland måste man faktist få äta sånt. :)
Sen skulle grahn hem eftersom hennes föräldrar kom ner till henne, så jag, corre och tina drog till ishallen och kollade på j18 när de lirade emot södertälje. Tyvärr så losade de med 2-1, södertälje gjorde mål med 16 sekunder kvar så det sved nog ganska bra skulle jag tro och södertälje var ju inte ens värda att vinna så dåliga som de var :/
Sen blev de bara att gå in till Cloetta där LHC tog emot MODO ikväll. Vi fick inte våra vanliga sittplatser som damlaget brukar få, för det var jädrans mycket folk på matchen..visste inte om alla trodde att peter forsberg skulle lira lr. Vi fick iaf stå första perioden och sen hittad vi ett par sittplatser brevid virres jobbar stefan.
Matchen var väl inte överdrivet bra, modo spelade dåligt och lhc var överlägsna nästan hela matchen.
Stefan skulle lura corre om att vi kunde komma med på jumbotronen också, men inte trodde hon/vi på det.. men rätt som de var så hade de zoomat in oss där på jumbon. Sådär väldigt roligt, haha. Stefan kände tydligen han som sitter och filmar, så han skickat ett sms med vår stolsrad och nummer och så var de bara att filma. ;p

Sitter och kollar på miss secret agent nu på trean, har redan sett den flera gånger och inte är den väl så himla bra heller, men jag orkar inte varken gå fram till tv:n och sätta på en oth skiva eller gå till bokhyllan där alla filmer är :P

Tror de blir jag och min godispåse nu ikväll, och nu ska ja gå och måla naglarna i någon fin färg^^

imorgon har vi ju match också, hemma mot brynäs :)


/china.

Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj!

Har petat lite med din design nu, du kan kolla här: "http://ccm.blogg.se/blogg" om det blev någorlunda bra :P

2009-02-01 @ 01:01:09
URL: http://ccm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0