måndag

Hello,

Idag är det väl en såndär vanlig dag som mina andra här nere, en vanlig vardag då man inte gör någonting om man inte har ett jobb..fast idag får jag ju mina 5000 för de jag jobbade hemma i Östersund i december. De tackar vi inte nej till :)
Blev våfflor till lunch, jag fått sån himla olust på att laga mat, kommer inte på nått alls som är gott längre..hjälp mig att komma på nått?

Vill baka bullar också, men att göra det själv är ju så tråkigt..så jag väntar tills nån dag då virre kan så hopps jag att hon också känner för att baka lite (: haha.

Sitter just nu och kollar igenom bilderna sen spanien och yran.. helt sjukt va roligt sommar man hade. Blir de samma gäng till yran i år också? :D





I år ska man ju träffa dessa norrbaggar igen också :)
 



/china.

Kommentarer
Postat av: virre

lätt att jag är på och bakar, och kanske en skjut med till yran ?? skulle va grymt kul jue ;) sorry men jag jobbat till nu fem, blev väldigt mycket längre än vad jag trodde... bullbakning låter toppen någon gång denna vecka tycker jag =)

2009-01-26 @ 16:51:06
URL: http://tomglas.blogg.se/
Postat av: Anonym

GIVET att gänget drar te yran i år också!!!

2009-01-26 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0