match

Hello,

Idag har de inte hänt så mycket faktist, har lirat match med f-20 mot malmö, där vi vann med 4-3. göttans. Spelade med mina skridskor, kan känner ju verkligen av där de är sönder, så jag får se om jag tar holmboms xxxx imorgon, min kära bror har ju mina reserver i östersund, bra jobbat! 
Sen har jag käkat pizza med madde och claus också nu i kväll till middag, ingen av oss orkade laga någon mat så då passade de bra, och vi firade ju också.^^ haha
Hos grannen är det röjparty, vet inte hur många som har gått i porten upp och er. herregud! Musiken dunkar genom väggarna och nyss sjöng de "en helt ny värld" och " last christmas", man kan ju undra vad de är för party igentligen..
Tänk när vi får festa nästa gång, blir de i mars/april maybee?

Sitter och kollar på king kong på trean just nu, den är riktigt bra och jag börjar jämt att gråta på slutet av filmen då han dör, så därför har jag bestämt att inte se slutet, för jag orkar verkligen inte gråta. Har väldens huvudvärk också, så jag tror jag gör bäst i att gå och lägga mig faktist, om jag nu kan somna av detta ljud och sånt skit. :P

Hade ju sett fram emot att snacka lite med norsken, man jag tror att han skulle ut ikväll så det blir ju ingenting med det. :/

Ne nu ska ja göra mig iordning,

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0