mirakel kan hända tydligen.

Hello,

Var en sväng på stan idag för att kolla om jag kunde köpa några fler av örhängerna jag fick av min lillebror i julklapp.. jag fick bara 4 st.. och eftersom jag har 6 hål så måste jag köpa två till..men när jag kom på stan så glömde jag ju bort att kolla de som jag var där för, haha.. så det blev lite shopping på monki istället.. de har ju rea på hela ungefär butiken så det blev en lång tischa och en klänning för 180 istället för 380. gött. (: Fanns så mycket mera jag ville köpa, men jag har andra planer just nu än att spendera de på kläder :p
Var is idag också, gick verkligen sämst.. vet inte vad jag höll på med, så tråkigt att man har såna träningar ibland.. så jag fick ta ut allt på de 30 intervallerna vi spang efteråt.

Nu ska ja ta och göra mig en kopp te och kolla på filmen på trean, cake tror jag den hette^^,






Det har tydligen skett ett mirakel

Kommentarer
Postat av: virre

what happend ?

2009-01-16 @ 08:04:50
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0