onsdag

Hello,

Blev inget skrivande igår eftersom jag var så upptagen hela dagen. haha. Blex maxi med grahn och holmbom där det blev 4 st nya filmer, hade ju inte direkt att köpa något mera än mat, men man lever bara en gång och det sved ju lite i plånisen..men nu ser det extra bra ut vid filmerna :) Sen skyndade jag mig hem för jag skulle träffa malin på stan, vi skulle kolla efter nån klipptid, men vi fick en i dag i stället. :)
 Malin hängde på hem till mig och sen jag bakade lite medan hos satt och kollade i h&m katalogen. Blev kladdkakemuffins som vanligt, göttans. Sen var vi ju tvungna att äta nått innan träningen också, och eftersom vi båda är så bra på att göra pasta och köttfärssås så blev det de. haha improvisation gånger tusen tror jag. haha men det blev faktist helt okej.. inte direkt så som man får hemma men det gick ner iaf. :) 
Träning sedan och sen åkte jag med madde hem och käkade lite tacos och sen blen de att kolla en massa olika klipp på datorn som vi alltid gör, och vi ska ju alltid kolla på sånt där läskigt, haha..förra gången vågade man typ inte kolla ut genom fönster, gud va rädd jag blev. Igår såg vi iaf en så det kommer fram en sånt där "monster" efter att bilden har varit stil ett tag, haha och fyfan va rädd jag och madde blev. ingen av oss ville kolla på datorn eftersom jag hade råkat tycka på paus när jag hoppade till ^^ haha. men det var rätt roligt faktist. Jag, madde och tina blev också utnämda till veckans stalkers, man kan ju gissa på vilken ;)

Idag blev ganska lång sovmorgon hos madde, iaf tills jag slog mig själv i ansiktet i sömnen, då var de inte roligt att sova längre. Buss in till stan sen och träffade malin, klippning och det blev faktist helt okej :) Har nästan aldrig haft plattat håret förut, så jag tycker själv att jag ser lite konstig ut i de, men imorgon kommer de vara som vanligt igen :P
Har nyss ätit och snart ska ja åka ner till hallen, ikväll är det intervaller och styrka. Hoppas att inte benet krånglar, det vill jag inte.
Madde var sugen på våfflor efter träningen, och inte säger väl jag nej till de :)


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0