Over the hills and far away

Godkväll,

Idag gick träningen helt okej faktist.. lr den gick inte bara okej den gick riktigt bra.. jag vet inte om det är för att jag ska få lira på söndag, men antagligen är det det (: känns så himla roligt..får hoppas att de bara inte är något byte bara :P  
Efteråt hade vi överkropp, såklart körde jag med mallan som vanligt, idag var de ganska tungt på den fronten för min del, haha. blev inte många i dips lr mycket när vi skulle köra i bänk, men kraften kommer snart tillbaka till en hoppas jag :)
Vi, ( jag, grahn, virre, anna, clause, fanny, malin, iveta) åkte sen till mallans och ivetas ställe och där blev de pannkakskalas för hela slanten. Tyvärr orkade jag bara två st men de var gottinamnam med sylt och glass på, sen provade jag den nya med nutella på också.. det var också rätt så najs faktist.. lite för sött bara. ^^
Vi hade ju såklart också köpt oss lite candy så det blev de också till let´s dance. såg bloggarn dansa och jag kan ju själv inte påstå att jag tyckte att det var så himla bra. Vi kollade också på någon hockeycamp film då dempa och clause var med, haha så söta :p

Nu ska ja ta och göra mig iordning,

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0