ring ring...

Godmorgon,

Inatt så vaknade jag att mobilen ringde, trodde att de var alarmet men när jag ska stänga av den så ser jag att det ringer, klockan kvart över ett och eftersom jag är så dum och inte trycker bort samtalet ( som kommer från ett okänt nummer) så svarar jag ju.. "hej det är markus i linköping, vad gör du?" " hej det är emma, jag känner ingen markus i linköping, va fan tror du att jag gör..klick" Sen efter de så kunde jag inte somna om, trodde att de skulle ringa igen.
Kollade nummret imorse och det kom från nån lena i partille, hahah!
Sen blev man ju väckt av pappa vid åtta som ville snacka lite, så det blev inte nå mera sleeping för min del. :/
Har ätit frulle och nu ska man väl ta och göra sig iordning lite..

/china.

Kommentarer
Postat av: virre

fått ragg ? haha

men du vad sa de igår om jobb och så ? hoppas du får någe snart i varje fall !! kraam

2009-01-09 @ 09:53:40
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0