Shopping kallar..



Kollade in en av mina bästa kompisars blogg och såg vilka otroligt snygga örhängen hon hade köpt, så imorgon blir de stan för att kolla om de finns här nere  linköping också :) HOPPAS HOPPAS!
Känner för att köpa lite nya saker faktist, så man får väl se vad man hittar.. det är ju trotsallt så mycket på rea så det kanske bli nått billigt och bra ^^ haha.

Sitter och lyssnar på ted gärdestad - jag vill ha en egen måne. Tänk när man var liten och kunde hela låten, det kan jag ju inte påstå att jag kan nu iaf.

Blev ingen tidig kväll fastän jag sa det, filmen slutar inte förän om en kvart och slutet tänker jag inte missa, fastän de slutar med att pappan kör upp i rymdskeppet och hela sprängs. Det är alltid så roligt när man kan slutet på filmerna. haha

Kommentarer
Postat av: Emma

När som helst! :) Skicka mig bara lite önskemål av färger och kanske textstilar + bilder, så att jag vet lite vad jag ska utgå ifrån :) [email protected]

2009-01-21 @ 23:13:35
URL: http://ccm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0