sista kvällen..

Godkväll alla,

Malin och Virre var här som planerat, blev lite våfflor och en jädrans mycket snack. skönt att kunna snacka av sig lite (: Sen kollade vi iaf på körslaget där virre "visste" att de inte var någon mening att kolla på, robban wells skulle vinna allt, men ack så fel.. han åkte ju ut! Själv tycker jag att hanna lr erik skulle dra.. men svenarna tycker väl inte som mig.

Nu är de bara två timmar och 40 minuter kvar av mitt 19 årliga liv..sen blir man 20. Uscha så gammal jag känner mig, känns ju inte alls som om de var länge sen man var typ 14. haha men tänk va mycket man kan göra när man är 20.. och inget körkort har man heller.. fördjävligt alltså. haha!
Min familj skulle iaf ringa på bussen imorgon när vi åker upp till leksand och sjunga för mig, sådär lagomt trevligt när hela laget hör ^^ aja, men lite skönsång ska de väl också få höra sådär på morgonen :)
Tårtan kommer på måndag, orkade liksom inte ta med någon på bussen^^,

Ne nu ska ja ta och göra mig i ordning, ska ju möta virre vid kvart över åtta, så det blir att gå upp tidigt.

/ china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0