Something I can never have

Hello,

Idag blev som en av mina andra dagar när man inte har något jobb.. man träffar madde eftersom hon inte heller har något jobb ^^ vi var lite på stan, jag köpte ett nytt halsband till mitt konfirmationskors och så köpte jag en tunika på monki eftersom det var rea där, kommer bli perfekt till sommarn (: jag och mädd drog sen till snabbt och gott och käkade lite tacos, där blev vi bjudna på fest av två killar. haha halv två på en onsdag. Antingen hade de slagit vad om att den ena inte vågade fråga oss de, lr så var de helt enkelt inte normala, vi skulle iaf, lyssna på fin musik och dansa lite, lät ju väldigt lockande. haha.
Vi började prata om vad som hände på yran och alla tokigheter som hände där, haha glassboxsvältning, lite strul här och där, norskar som sov med oss m.m. så himla roligt vi hade där.
Jag och madde ska också börja skolan igen, då kanske vi får studiebidrag har vi kommit fram till, det ger ju oss några pengar iaf.. så vi ska åka till motala och höra om man får läsa några kurser :P Det kommer bli grejt.

Nu ska ja åka och ha lite spänst med madde och nora innan vi har fys möte, sen får jag väl köra lite överkropp innan min massagetid.


/china.

Kommentarer
Postat av: madde

hahah det hände mycket kul medans vi åt idag :P

2009-01-14 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0