söndag

Godkväll,

Idag blev de match igen, och vi losade med 2-4. Finns inget att säga om den matchen, allt var så stökigt och skit. Bohm var nog lika nöjd hon som jag är, kul. :/
Laget uppe i aik losade ju också med 5-1. Hörde att de inte heller lirade så bra, trist.

Sitter här med lite popcorn nu och kollar på x-man 2, har sett den förut, men jag har ändå inget bättre för mig så jag kan kolla på den igen.

Pappa ringde nyss och hörde om jag vill åka och kolla på bruce springstein, (eller vad han nu heter) den 4e juni i sthlm, men icke sa nicke det hade jag inte planerat in, så det blir mamma, pappa och storbrorsan som får nöja sig med det.. jag hade planerat att antingen vara i spanien lr ha nått jobb då istället, spanien låter ju förstås mycket trevligare så jag väljer nog det :D haha


/china.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var de nån som INTE fixck utvisning idag?? :P

2009-01-25 @ 22:25:17
Postat av: virre

du hade rätt om claus skridskor, såg smset när vi kommit fram till stockholm... hur gick det för dig i matchen ??

2009-01-26 @ 08:55:45
URL: http://tomglas.blogg.se/
Postat av: tina

spanien med mig och maria? ;);)

2009-01-27 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0