The game that play us.

Godkväll,

Idag blev de städning, städning och diska. Himla roligt dag.. sen har jag såklart kollat på lite oth också (:   Har kommit på vad min favorit sallad är också idag, avokadeo, tomas, baby spenat och champinjoner. snacka om att de blev gott, sen behövde jag inte äta nått mera efter de med min superpasta!

Träningen idag gick bättre, kanske de börjar lossna lite för mig nu, får hoppas på de. Man var ju iaf död efter träningen..men tro inte att de var slut efter de, när isen var klar var de bara att dra på sig shorts och brallorna och dra upp och springa 30 st. 30*15 intervaller. jag kan då berätta att efter de hade emma bäckström ganska ont i vaderna, plus att hon var jättetrött och helt ner svettig! mysigt värre.

Åkte förbi hemköp på vägen hem och köpte 6 st passionsfrukter, tror att det är min svaghet. har seriöst aldrig ätit någon godare frukt än de, kan äta hur många som helst. har blivit hela 9 st idag ^^ haha. hoppas att magen inte börjar må dåligt inatt ^^
har kollat på lets dance nu ikväll också, sådär vuxet jag vet.
Skickade ett sms till "mitt ragg" enligt virre också och frågade vem den är och varför den ringde mig inatt.  Efter två sekunder så ringde ju mobilen och det var ju "ragget" Snackade lite med dem, ( ja de var två killar minst) göteborgare, hockeyspelare, troja-ljungby.
hahah söta pojkar som inte vågar berätta sin ålder utan säger att de är 90or och lirar med a-laget, men att jag sedan får reda på att de är 92or. ( om de nu är sant) de kände iaf ruuska. De skulle ringa tillbaka sen sa de eftersom de tyckte att jag verkade så trevlig + för att jag lirade hockey. Får väl se om de blir en repris från igår då, man kanske inte ska gå och lägga sig innan kvart över ett?

aja, jag tror nästan att jag ska gå och sova, ringer dom så gör dom de, får väl se om man orkar svara lr inte.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0