tillbaka igen..

Hej,

Flög ner till Arlanda idag med brudsen, sen därifrån blev de bil med linas mamma som kom och hämtade oss. Det är väl blandade känslor om att vara tillbaka faktist, ska bli roligt att se hur det kommer att bli nu, men ändå så saknar jag så mycket hemma..saknar killarna som jag har tränat med i en månad faktist också (:
Igår blev de sista träningen med bj för min del för den här gången, och då var virre med också. Hittade lite utrustning i källaren som hon fick ha, gick ju helt okej förutom skridskorna som var lite annorlunda mot hennes egna. Men hon var duktig som kämpade igen sig hela träningen. :)

Skriver om de sistas fjälldagarna imorgon, ska strax gå och sova.
Imorgon ska ja också åka och hämta min mobil som har varit på lagning, lr ja den blev klar den andra december men då var man ju inte här så då kunde man ju inte hämta den. Hoppas att den finns kvar på telia, för den jag har ju vill jag verkligen inte ha.. inte för att den är dålig men nej tack.. det ska vara min mobil!

Har gjort våfflor till middag ikväll med virre och madde. Fick ju ett våffeljärn i julklapp och snacka om att det var bra. Är så nöjd. Goda blev de ju också!

Nu kallar sängen på en,

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0