torsdag

Hello,

Idag har jag tagit mig en tur till Motala för att träffa nattis :D Aaaahh, så roligt de var och träffa henne, sist jag såg henne var i september innan hon åkte till thailand. Vi gick och shoppade lite, blev två tröjor och ett par örhängen för min del, och hon köpte två par skor och ett par örhängen och sen blev de en pastasallad på ströget :)
Hon hade också varit på någon skola och gjort en föreläsning om hennes thailandresa, så jag fick se en massa fina bilder därifrån :) Ska nog göra två tavlor av två, haha ^^ Tror vi satt några timmar på ströget och bara pratade, så himla skönt att bara få prata av sig lite till en som verkligen förstår!
Sen skulle hon möta upp hennes bror för han skulle gå och klippa sig och nattis skulle berätta för honom hur han skulle klippa sig, de fick han inte bestämma själv ;P Hon skulle gå och sola sen och jag var tvungen att ta bussen hem för vi har ju träning nu om en halvtimme. Tror de var spänst och is idag, får väl se om mike har lämnat in mina skridskor, annars får jag väl åka på de idag också.

Nattis åker ju också på söndag till afrika och ska vara där tills den 4e juni! Hoppas att du får det riktigt bra, jag lovar att läsa din resedagbok ;)





Kommentarer
Postat av: Nathalie



Va trevligt det var att träffa dig idag:-) Jag hör av mig när jag kommer hem från Ghana, då måste jag komma och se eran källare. hahaha!

Ha det så bra nu & gör vad du tycker är kul:-)

2009-01-29 @ 22:27:21
Postat av: madde

räka blev den sista skaben - äntligen har ja fattat vad det betyder! :P

2009-01-29 @ 22:46:39
Postat av: Anonym

HAHAH, madde då :D Ja tur var väl de att man själv inte blev den ^^

2009-01-29 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0