Truth doesn´t make a noise

Tjobre,

Matchen idag losade vi med 2-5, fast jag gjorde två ass så det var väl bra de. Kunde ju inte direkt förvänta mig att jag skulle lira på topp efter allt det här.
Är helt slut nu, orkar verkligen inte göra nått mera ikväll än att ligga i soffan och kolla på top model avsnitt som man redan har sett förut.
Jag har också fått ont i högra skulderblad, har haft ont där förut och de gick över efter någon dag så det lär väl de här också göra förhoppningsvis. Det lär väl vara någon knut lr nått sånt som ligger lite dåligt till och trycker.

IDAG FYLLER VIKTOR 20 ÅR OCKSÅ,  GRATTIS GRATTIS! :D
och det är bara en vecka tills jag fyller 20 :D

har inget mera att tillägga idag.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0