ingen rubrik

Godmorgon,


Idag vaknade jag av att jag typ vrålskrattade i sömnen :O Drömde nått om att jag puttade i pappa i en pol med kläderna på, att de kunde vara så roligt visste jag inte ^^ hahaha!

 Jag gick faktist upp vid halv 9, vilket jag tyckte var rätt bra för mig. Fick värta peppkänslan av att baka kladdkakemuffins, men tror ni inte att jag märker precis när jag ska börja att jag inte har några ägg..kul :/  Inte orkar jag cykla och köpa de heller, utan jag väntar tills jag har varit på maxi med grahn och emma.
Då jädrans ska ja köpa ett 12 pack ägg så att man har ett tag. ^^

jag tycker så synd om simon, hur roligt kan de va att vara instäng sådär hela tiden, lillgubben min. Jag kanske ska fylla upp badkaret så att ha får simma runt lite :)

Förresten har ni också en reklam som man blir glad av att se varje gång? Jag börjar tokskratta  varje gång de visar reklam för den där räkosten då barnet ställer sig upp i stolen, sätter på musiken och kör sina mooves. Så vill jag också att mitt barn ska göra, fatta king ;P



/china.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha den reklamen är ju asskön emma! Jag skrattar åt den här reklamen, guud vad är det för.. när dom är på fest hos en kille som fyller år, han har fått en gurka med godishallon på och han har ingen musik. Den är så töööntig och han har svett på överläppen.. kanske inte är kul, men jag skrattar varje gång ändå haha. ;)



Hoppas allt är bra med dig (: puss

2009-01-28 @ 11:22:28
URL: http://malineliasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0