Every night is another story.

Hello,

Vår tredje dag i fjällen bjöd på ganska kallt väder, det var  väl sisådär -25 grader så är det inte direkt de skönaste att åka i backen. Tror jag åkte 7 åk lr nått sånt och sen var de bara att åka tillbaka till husvagnen för då hade mina fötter och ben fryst så man hade ju inte direkt någon känsel kvar.
På kvällen käkade vi på värdshuset för vi orkade inte laga någon mat. Jag och virre tog en pizza och lina någon köttalrik. Sen på kvällen gick jag och virre å bastade, lina ville inte. När vi kom dit kunde vi ha fått sällskap av några småpojkar, frågade sisådär ett par gången om vi inte kunde vara så snälla och låta dem vara med.. men att ha småpöjkan med är inte nått direkt för oss så det blev dissen för dem. Var grymt skönt att basta och skoja inte om att man var trött när man kom tillbaka till husvagnen igen.. vi hade ju valt den roliga tiden 22-23 också.
På måndagen så gick vi upp tidigt så att man kunde vara tidigt i backen, och det var perfekt väder. Så grymt skönt det  var att åka och man ville ju inte direkt åka hem. Vi gick iaf och lagade lite lunch sen kom mamma och hämtade oss. Virre hade ju skaffat jobb där uppe också, snackat med familjen om äger stället och hon tyckte att virre skulle stanna och börja jobba där. haha virre ville ju inte direkt åka hem iaf.
Var hemma i ösd på kvällen, middag och sen gick jag å virre och la oss så vi skulle orka kolla på matchen på kvällen.. men det  var ju inte ett så smart drag av oss att gå och lägga oss eftersom man blev skittrött när man skulle upp igen. Jag kollade bara de 11 första minutrarna sen somnade jag. Det var min jvm final de.

Fick ju kliva upp tidigt på tisdagen och åka upp till flygplatsen, när vi kom dit så hämtade vi biljetterna och vi kom ju inte direkt brevid varandra. Jag hamnade på 15, virre på 23 och lina på 33. :D haha. brorsan skulle också åka ner för att jobba så det var roligt att man fick säga hejdå till han också.


Idag ska ja inte göra nått alls typ, lr man har ju inte direkt planerat nått iaf. Jag kan ju berätta att jag har sån träningsvärk överallt. Hela benen, magen., jaa typ över hela kroppen.. och jag har varit här i två dagar. haha. Idag är de is och nått mera också, underkropp kanske.

/china.

Kommentarer
Postat av: virre

haha naej ja ville inte åka hem :P

Men du kan ju höra av dig om du får jättetråkigt, sluta jobbet nu så =)

annars ses vi vid korset vid fem.. najs bajjs :P

2009-01-08 @ 12:22:07
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0