What could have been

Godkväll,

Spänsten gick riktigt bra men gud va jag kände i låren direkt efteråt, haha.
Vi hade fysmöte sen med vår tränare hanna och a-lagets fystränare lasse. Vi gick igen hur vi ska lägga upp styrkan nu i vår och jag tror faktist att det kan bli riktigt bra. Var faktist väldigt lärorikt att lyssna på dem, eftersom jag själv har hört en massa annat. Nu gäller det bara att hela laget tror på det här så fixar vi det nog (:
Efteråt fick jag ju massage, och den vanliga kommentaren jag får av henne är " ja du är ju nästan lika stel som vanligt" haha, men jag och jeanette har kommit fram till att jag är så stel i ena sidan att jag får ont i den andra, och det är nästan jämt vänstersidan jag är (mest) stel i.. så allt det onda kommer på höger. Så nu gäller de att man blir lite mjukare tror jag så att man inte behöver ha ont längre..


Nu ska ja dricka mitt favorit te mild vanilj och ta en apelsin.


/china.



Update:

Satt och kollade runt lite på kanalerna och hamnade till slut på trean där det är nån film, rätt som de var så är psyk-derek från oth med. Fick värsta återblicken när han står sådär alldeles blodig och sånt. uscha ibland vill man inte få såna återblickar, men han är ju rätt söt måste jag säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0