You can´t always get what you want.

Hej.

Idag skulle ja vara med virre och madde var de tänkt, men efter nio gången jag ringde virre började ja ge upp faktist.. men madde kom hit iaf och hon hade med sig simon, så nu bor han hemma igen (:
Vi drog iväg till ishallen och kollade på när lhc mötte rögle. matchen slutade 3-3 och det måste nog ha varit den seriöst tråkigaste matchen någonsin jag har kollat på. både madde och jag somnade nästan, det var ingen fart, och alla spelade allmänt dåligt. uscha så tråkigt de var att kolla på. Som tur hade jag och madde varit och köpt lite godis, så man hade ju nått gott iaf. :)
Drog hem till lina sen och lirade hennes ny inköpta rockband. Kingen man är på guitarren alltså, skoja inte! haha.
Fick världens nästäppa när jag lirade, måste väl ha andas konstigt med näsan lr nått när kag lirade, var väl så koncentrerad lr nått sånt.. jobbigt värre när jag skulle gå hem från lina iaf och inte kunna andas med näsan.
Sen precis när jag skulle gå ringde ju mamma och frågade vad jag hade varit med om idag eftersom jag inte hade ringt nått hem,( brukar ju i vanliga fall bli ett antal samtal hem per dag, och de roligaste är ju om pappa jobbar på arlanda och mamma är hema i ösd för då får man ju ringa extra mycket) vi snackade iaf hela vägen hem så man behövde ju liksom inte gå "själv" nått alls.
Hemma blev de direkt  till soffan och slöa lite, kollade runt på några kanaler, har ju dock inte direkt de bästa här.. men både på trean och femman var mr Bean på tv, på trean var det Johnny English, tror jag den heter? och på femman var det teknat bean, så tråkigt. Sen började det nån polisfilm om world trade center också, och det  var ju inte så mycket att hänga i julgran precis. Så jag fick ju bli tvungen att resa på mig och hämta säsong 2 av one tree hill och när jag ändå var uppe tog jag med mig 3 passionsfrukter också, så min kväll ha varit oth och passionsälsklingar.

Imorgon blir de match mot HV71, hoppas de går bra. Och så fyller ju viktor 20 också :D
madde, ska vi inte ta oss en tripp ner till ljungby trotsallt? ;) haha.

/china.

Kommentarer
Postat av: madde

haha givet vi åker imorn ;) :P

2009-01-11 @ 00:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0