Bergsjö.


Tog tåget till Bergsjö i fredags när jag hade jobbat klart, så kom mamma och pappa och hämtade mig i Sundsvall. Ville inte vara hemma själv längre, och en helg här är väl inte fel. Tyvärr åker man ju hem idag då, fast då åker mamma, victor och robin med så jag får köra hem (:
igår lirade jag golf med pappa och robin, ska ju spela i veckan med ett proffs så man känner sig väl lite nervös måste jag säga nu eftersom jag inte har spelat seriöst sen jag var 14-15 år. Men spelet igår gick rätt så hyffsat så det kanske kan få rätt så bra får man hoppas.
Sen ska jag jobba hela veckan på dagis och sen nästa måndag kommer madde och amanda :D brallisen tror jag kommer på onsdag, hon kan ju liksom inte bestämma sig när hon ska komma :P

Och så har mairon kommit hem också, så det måste ju bli till att man träffar henne något, det har man inte gjort på 13 månader om jag har rätt! Herregud vad tiden går fort.

Igår blev det bastu och grillning på långnäs med sthlms familjen, och så en blåbärspaj som jag och mamma slängde ihop. Finns det något godare än färska blåbär? 

Nu skriver jag bra stunt så nu ska jag gå upp och kolla om lillbrorsan har vaknat, jag vill ju åka till golfbanan och slå, för spela det kan man ju inte för det är ju tävling :/

ma höres

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0