en helt vanlig söndag.


Bidde inge jobb imorse eftersom det är fulväder som vanligt. Ibland undrar man om man bor på felställe? Fast då skulle inte förstås madde få se hur fint norrland kan vara, och vilka otroliga upplevelser hon kommer att minnas ;) haha

Fast sen så ringde farbror min och behövde lite hjälp på sin affär så han kommer och hämtar mig vid 14. undra vad jag kommer att få göra, antingen ska jag sitta med han och fixa yranschema och det kan ju vara lite roligt. Då kan man ju fixa så att man får se de bra artisterna ^^ eller så kommer jag får vara i källaren och fixa med allt där nere..jag hoppas på alternativ 1.

shit, snart fyller ju lillbrollan år också, det har jag inte tänkt på. :O Undra vad man ska köpa till honom? 15 år också, ojojoj.

Jag kanske ska ta och baka lite ikväll, fick ett recept på en pollykaka av en kompis och så skulle det ju inte sitta fel om jag bakade lite bröd också. Annars får jag dra ihop en kladdis, det går ju i ultrafart.

ma höres gott folk.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0