haha så roligt.


Jobb idag igen, fick dock komma upp 3 timmar senare så det var rätt chill. Sen var det ju toppenväder så det blev lek i björkbacka parken nästan hela dagen, och att jag gjorde ett armband som jag knöt ihop, tog ju sin lilla tid men det blev rätt så okej. Är tvungen att göra 4 st till imorgon eftersom småtjejerna också ville ha.
Har vart ute och sprungit en sväng idag också, var som att springa i lera i spåret men det kanske inte är så konstigt p.g.a vädret som vi har haft här.

Har haft världens roligaste samtal med tim ikväll, en som jag hade sportlovshockeyn med, roligare 30 åring får man leta efter. så himla synd att man inte kan vara med han och hans kinesgrupp nästa vecka, skulle vara allt bra roligt. Sen skulle ju alex också vara i den gruppen. Virre kommer få det kung, lycka till med alla namn bara ;) Pling plong styrstång som tim säger.. han kommer heta timsam hela veckan ^^
Sen att madde drog till med att jag passade där var ju lite roligt de också (china) haha

Fast jag får nog inte det så tråkigt här hemma heller, haha tänker bara på allt roligt som kommer att hända.
Madde kommer att ha fullt upp och jag ska hjälpa henne!

Imorgon börjar jag 11, fick 2 timmar längre sovmorgon.. har man inte ett toppenjobb?

Nu ska jag nog gå ner och sova, blir kanske en sväng in i min boks världs först.


ma höres

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0