hemma igen


Efter en mellanlandning i Milano på 6 timmar ( som kändes som det dubbla) och en heldel kortspelning kom man hem till Sverige där vi möttes av 10 grader och spöregn. Kan ni tro att man ville åka tillbaka till +30 och stålande sol?
Har iaf haft 3 grymt sköna veckor och lite brun har man ju blivit iaf ^^

Var en snabbis i Märsta och i stugan innan jag körde oss vidare hem till ösd. Här är det bara skitvärder. Det har regnat hela dagen och inte fick man någon sovmorgon heller när man kliver upp kvart över sex för att åka på hemligt uppdrag.
Var också ner en sväng på stan med familjen, kom hem med 5 plagg från monki eftersom de hade rea. lillbrorsan köpte skor och mammsen löparpjuks.
Imorgon skulle jag jobba nere hos bosse, men som det ser ut så lär det bli regn imorgon med så det blir säkert inget..
På fredag drar familjen till Bergsjö så jag kommer vara hemma själv nu i två veckor, haha gud så roligt ( inte) !! Fast snart är det ju yran så då kommer ju madde, amanda och brallis hit. Sen har jag ju en hel del saker som jag måste fixa också.

ma höres

/china,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0