ingen rubrik idag.


Regnet det öser ner och ska göra hela veckan också, man kan ju hoppas att det tar slut innan yran för då blir det inte roligt. Eller det lär det ju bli iaf med tanke på vilka king bruds som jag tar hit men lite sol skadar ju inte!
Började jobbet på dagis idag, fyra barn och fem i personalen . haha.
Imorgon ska jag öppna vilket betyder att jag ska vara där halv sju, men jag tror jag kommer nog till halv åtta eftersom det inget kommer någon innan.. skööönt!

Imorgon drar mammi och brorsorna ner till stugan igen, så då blir det jag och simon här hemma igen. Fast det är inte fy skam det heller, jag och han brukar sitta och snacka allvarliga saker, dock brukar han vara väldigt tystlåten men jag tror att det är för att han inte får en syl i vädret av att jag snackar så mycket, ;) haha eller så kanske han har blivit tystlåten? Som tur så kommer madde om en vecka och kan liva upp han, om han nu är lite deprimerad.

Ska ner och äta pankisar med jordgubbar och grädde och sen är det nog duschen nästa för min del.
I helgen åker också familjen ner till Nyköping och kollar om vi får med oss en ny hund hem. Ska bli riktigt spännande, tråkigt bara att jag inte kommer få se den de första 3 veckorna eftersom jag ska jobba. :/

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: madde

asså simon nog alltid vart rätt tystlåten, jag brukade också prata allvar med honom... men se det såhär, han är en bra lyssnare :)

2009-07-21 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0