lite trötter



Somnade inte förän 4 inatt, ååhujedamig. Fick gå och hämta pojken vid park vid kvart i två inatt eftersom mitt kvarter inte är något som han direkt känner tiil.
Väl hemma så somnade han direkt ( var nog lite trött tror jag) och jag låg där och försökte somna men inte. haha brallisen var uppe i piteå på deras festival så jag fick ligga och smsa med henne ett tag. Tillslut somnade man ju och sen imorse vaknade jag vid halv 8 av att det var 4 katter på min trädgård som hade fight.
Var bara att dra på sig kläderna och gå ner på blåsan och köpa lite pålägg eftersom osten tog slut igår. Käkade lite och sen vid 10 vaknade pojken.

När pojken sen hade åkt hem så kallade sängen på mig och där blev jag i 3 timmar. Skönt att få sova lite.
Skulle ju ha jobbat nu vid fyra och jämt är det så svårt att få tag på bosse och höra om man ska de. Gjorde mig iaf iordning och då helt plötsligt ringer han och säger att det inte blir nått! Kunde han inte ha ringt lite tidigare istället.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills de kommer :D :D Jag längtar.

ma höres

/china

Kommentarer
Postat av: Malin

whos da man? hahaa (:

2009-07-28 @ 17:17:40
URL: http://malineliasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0