måndag.


Blev inte nått schemajobb med bosse, utan det blev alternativ 2 till min stora besvikelse. Vi gick igenom alla hans förråd nere i källaren och kollade så vi hade allt till yran, umeå och sundsvall. Var ju en heldel grejer ska jag säga.
Fick också med mig hem 10 tiptoptröjor som ligger i tvättmaskinen och 7 st förkläden som också måste tvättas, varför blir det jämt jag som får tvätta varje år kan man fråga sig? Fick också med mig ett antal kepsar som han tyckte att jag skulle göra någonting åt, men en keps kan man väl inte tvätta? Då borde den gå sönder tycker jag.
 Fick också en supertuff tröja av honom som de på GB igentligen skulle ha som jobbartröjor men hade fått en över. Vet inte när man skulle ha den direkt men den är grymt mycket snyggare än de vanliga tiptopparna iaf :D Blir till att ha den på yran kan jag lova ^^

Skulle ta och klippa gräset så det ser lite välordnat ut när brudsen kommer ikväll, men det är regn i luften ( som vanligt) så det kändes inte så jätteroligt att gå ut och göra det.
Det känns som om jag har jättemycket saker att göra, men just nu kan jag inte komma på någonting :O

Halv elva ska jag iaf stå på stationen och vinka in tåget, det är ett som är säkert.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0