ny bok? javisst..


Så fick man reda på att man inte ska jobba imorgon, eller man ska byta tid med en tjej så jag jobbar på söndagmorgon, så nu är man ledig hela lördagen, undrar vad den har att bjuda på förrutom regn?
Var på stan en snabbis och köpte en bok idag också ( konstigt va), ingen stan utan att komma hem med en bok. Min kärlek till pocket har nog ingen annan, sen spelar det ju ingen roll om man läser dem eller inte..det är bara det här att man ska ha någon ny. :) iaf så blev de camilla läckbergs sjöjungfrun eftersom jag läste tyskungen i spanien och den var himla bra.
Sen blev de också två t-shirts, en body och ett par chinos som man kom hem med från monki också och i förrgår blev det ett linne, en t-shirt, en body och en kjol. Tänk vad man kan hitta bra saker på rean :)

Ne nu ska jag ta och gå ner, man kanske ska göra lite te i sin ensamhet?

ma höres

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0