och så tar vi fart igen..


ny vecka nya tag..
Har jobbat 6 timmar idag i kära glasskiorren och sålt en massa glass till både norskar (ingen sommar utan norskar i Östersund), svennar och några öststatare..sen kom det en gubbe som var ganska påverkad (hoppas jag :O ) och bara snackade engelska fast det blev typ svengelska. Berättade att han brukade smsa med Britney spears och en massa. Han hade ju även sett henne här idag.
Sen kom karin och pratade lite, precis när hon kommer fram till kiosken så känner hon nått i håret och tror att det kom regn men ikke sa nicke, här vankades måsbajs i huvudet. Tror ni jag skrattade lite? hahaha

Har också haft problem med internetet och telefonerna här hemma, men jag drog ut alla sladdar och nu verkar det ju som det fungerar.
Ska ta och göra lite mat nu sen blir de ut och jobba en heldel.

Imorgon är det ledigt och då ska jag träffa maria.

ma höres

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0